TP-LINK TL-WPA4226KIT AV500 powerline ile ilgili sorunum var sürekli olarak bağlantısı kopuyor tekrar üzerinden tuşu ile eşleştiriyorum yerime otururken yine gitmiş oluyor baktım genelde bu sorunu yaşayanlar varmış acaba çözüm için fikri olan var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap