Dizüstümde Broadcom Bcm 43142 dahili Wi-fi kartı var, bir gün düzgün çalışıyor ama ertesi gün bozuluyor. İnternette araştırma yaptım ancak bir çözüm bulamadım, hatta faremi bile değiştirdim.(Logitech fareler 2.4 ghz kullanıyormuş.) Windows 10 sürüm 1809 kullanıyorum. Ne yapmalıyım? #teknoyardım
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kimse yok mu?
Evet yine vardı.
Broadcom ve Realtek wifilar baya sorunlu. Mümkünse Intel veya Qualcomm ( Atheros) olanları tercih etmekte fayda var.
W10'nun kendi sürücülerini kullanıyorsanız, ondan kaynaklanabilir. Bir de aygıt yöneticisinden, güç koruma için bu donanımı kapat ayarının aktif olup olmadığına bir bakın. Belki performans düşüklüğüne neden oluyor olabilir.
Modemden kanal ayarları yüzünden de kaynaklanıyor olabilir.
Bunun bağlantı tipi ne oluyor? Sadece M2 olduğu yazıyor.
Çözüm bulabildiniz mi?