Bende mi bişey var yoksa şansızlık mı nedir yaaa. Yine Apple Store ve yine değişim. iPhone'da X im de ekran yanığı sonucu beka çizgi oluştu.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Allahtan değiştiriyorda yoksa 2000₺ dedi aklım gitti