Bankalar da kişiel verileri uçüncü parti firmalar ile paylaźmak için izin almaya başlamış. Eskideb müşterisi olduğum Akbank, arayıp yasal bir metin okudu; hâliyle kabul etmedim. Kafama takilan şu ki; aktif müştwrisi olduğum bankanin bu konuda tutumunun ne olduğu. Supermarket dsğil ki bunlar, banka. Tüm veriler kritik ve azami mahremiydte sâhip.

BeğenFavori PaylaşYorum yap