Daha önce hiç assassins creed oyunu oynamamış biri olarak steam indirimlerinden faydalanarak odyssey ya da origins alıp yılbaşını bu oyunu oynayarak geçirmek istiyorum. Hangisini almalıyım?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben odysseyi daha çok sevdim ama originste güzeldi. Eski oyunlarını oynamadım. Şimdilik origins alıp başlayabilirsiniz bence.
Odyssey satın al benzer oyunlarda olsa her zaman en son çıkan sürümü daha iyidir.
mafia 3 deyip çekiliyorum 🙂
@frt Tabi her oyun için geçerli değil ama ben Origins de Odyssey de oynadım. Her iki oyun aynısının,tıpkısının,benzeri olsada Odyssey'in daha oturmuş dinamikleri var.
@pcmodtr valla ben bilmem, yukarda her zaman yazıyor 😛 😀
@frt Kötü yakalamışsın üstat :)) ama Assassin's Creed'in son çıkan serileri için kullanmıştım.Devam oyunları genelde patates olur.
@pcmodtr antik mısır ağır bastı bende ya! 🙂 bunu mutlu şekilde bitirirsem antik yunana da girerim. 😀
@frt oyun konusu kişisel zevklere dayalıdır ya. herkesin sevdiğini değilde kendi sevebileceğimi düşündüğüm oyunları oynamak isterim. 🙂
@muhammetsafak ben @pcmodtr'ye takılıyorum ya siz bakmayın bana 🙂 güzel seçim yapmışsınız zaten.
@muhammetsafak sparta tekmesi atamıycaksın üstat
@frt Aslında iyi yakaladın üstat. @muhammetsafak Millet pugb,csgo, deli oluyor ben uyuz oluyorum. Dediğin gibi para verip keyif almıyorsan iyi oyun ,kötü oyun farketmez.
@pcmodtr sürü psikolojisi dedikleri şeyden olsa gerek. 😀