#akis 1 yıllık abonelik olacakken 1 aylık oldum yanlışlıkla bunu iptal edip 1 yıllık olabilir miyim ? iptal ve iade butonu çalışmıyor @gamsizm @hkellecioglu
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 aylıkta iade yok diye biliyorum.
1 yıllık aldıysan iade var, o da o ay için değil kalan aylar için. Öbür türlüsü mantıksız olurdu.
“Aylık dijital abonelik ürünlerinde, içinde bulunulan ay iade kapsamında değerlendirilemez, varsa kalan aylar iade edilir. Kullanıcı koşulları ve sosyal ağ kurallarına aykırı davranışlardan dolayı alınan uzaklaştırma cezaları nedeniyle ALICI sistemi kullanamadığı sürenin iadesini talep edemez.”
https://teknoseyir.com/abonelik