Merhaba,
Nfc desteğiyle akbil kullanma konusu hakkında bilgisi olan var mı?
Bugün kafama bu konu takıldı. Baktım herhangi bir bilgi bulamadım internette.
Merhaba,
Nfc desteğiyle akbil kullanma konusu hakkında bilgisi olan var mı?
Bugün kafama bu konu takıldı. Baktım herhangi bir bilgi bulamadım internette.
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://teknoseyir.com/durum/867752
Şöyle bir sıkıntı var. Akbil basarken uygulamayı ne şekilde yapıyoruz. Yani demek istediğim
1- İstanbulkart uygulamasını aç
2-Otobüsteki akbil basma yerine değdir
mi?
Yoksa benim gördüğüm kadarıyla İstanbulkart uygulaması sadece para yüklemeye yarıyor o da her yerden her şekilde değil. Kimsenin kullanmadığı banka kartlarıyla.
Bu konuda bilgilendirir misiniz beni ? Uygulama kısmını bulamadım. (app değil how to kısmını merak ediyorum)