#TeknoYardım İyi akşamlar arkadaşlar, geçen sene 233 TL aldığımız GTA 5 orjinal oyununu bugün kurulumunu(1 yıldır hiç kurulum yapılmadı) gerçekleştirmeye çalıştık ama şöyle bir sorun ortaya çıktı. DVD kutusunun içinde yer alan aktivasyon kodu ve haritayı geçen sene çöpe atmış yeğenimiz. Elimizde Fatura ve DVD ler kaldı. Şimdi bu kodu yeniden nasıl alabilirim Nereye başvuru yapmamız gerekiyor..
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Teşekkür ederim açıklamnız için artık yeni bir tane daha alıyorum…