Forza motorsports 7'nin sim ile uzaktan yakından alakası yok.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
asistleri kapat
hepsi kapalı
simarcade 😀 https://youtu.be/KVyip0Jdrrc
TCS ve SMT kesin off değil mi? Forza 6 apex'ten edindiğim tecrübeye dayanarak TCS'nin gerçekten sürüşe fazla etkisi yok normalde oyunlarda TCS'siz kullandığınızda özellikle viraj çıkışlarında öyle gaza kafanıza göre abanamazsınız ama Forza daha esnek geldi bana...
not: gamepad ile değil direksiyon ile tecrübe ettim forza'yı
Tcs de kapalı yağmur yağıyor ben hemen hemen aynı şekilde viraj çıkışı olsun içinde olsun gaz verebiliyorum. AC ve CARS 2 den sonra rezalet geldi. O kadar uğraştım birde Windows 10 yükledim. :/
@yasinc hele hele AC'de büyük cesaret çekiş kontrol kapalı sürmek 😀 demek ki 6'dan 7'ye birşey değişmemiş 😉 sanırım gamepad öncelikli geliştirildiği için böyle
@aerdogan17 AC de daha rahat kullanıyorum güçlü araçları PC'ye göre. 😀 PC 2 yağmur da çok fena TC kapatıp PC 2'de güçlü araç kullanabileni alnından öpmek gerek. Hatta BAC MONO bile terletiyor.
@yasinc AC'de yol araçlarının frenajlarını beğenmiyorum ben yoksa pist araçlarında hiç problem yok en güzel gaz ayarı AC'de gazı sabit tutabilmekte bile sorun yaşatmıyor... Project CARS 2'nin bu kadar ilerlemesi çok hoşuma gitti... benim T500RS ile kan-ter içinde bırakır o zaman gerçi ben FFB'nin gücünü kısıyorum yoksa masadaki herşeyi dans ettiriyor 😀 😀 😀
1'e göre baya geliştirmişler FFB çok sıkıntılı idi uzunca süre ayar tutturmak ile uğraştım. CARS 2 de çözmüşler onu olduğu gibi devam ediyorum. Çevre grafikleri çok iyi değil gerçi pistten piste değişiyor ancak araç detayları vs muazzam denebilir. Forza'dan daha iyi hatta. Ancak Ferrari ile Ford aynı şekilde değil tabi. 🙂
Project cars 2'de simülasyon olmuş dedirtiyor. 1 de öyleydi ancak ayar tutturamayanlar haklı olarak beğenmedi. AC zaten simülasyon ancak çok yavan.
@yasinc bak o ayar tutturamayanlar kısmına yaz beni en başa 😀 resmen deli etti beni 😉 Project CARS 2 indirime girsin diye bekliyeyim ben o zaman 😀
@aerdogan17 ben tutturmuştum g920de ama pist yarışını sevemiyorum pc2yi henüz almadım forzayı işlerini bitireyim ona geçicem yine de pc2 iyidir forza çok arcade kaçıyor bu kadar grafik özellik yazıklar olsun
@simulasyon forza'nın ana çıkış noktası gamepad oyunculuğu adam direksiyon setlerine göre tasarlamış olsa gamepad ile oynayanlara yazık olur... sonuçta konsolun ana akım oyunlarından
@aerdogan17 🙁
@simulasyon arcade olayını gördükten sonra Forza Motorsport yerine Forza Horizon almanın daha mantıklı olduğuna kanaat getirdim 😉
@aerdogan17 700 araç var ama çoğunun bir olayı yok pistlerde 🙁 horizon3 alıp paketlerini toplamak hala mantıklı bir seçim olur horizon4 beklemeye başladık biz 😀