#konsolüssü
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 228 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

İlk sıraya Commandos 4'ü yazarım. Hem oyunu klasik yapan yapıyı tamamen ama tamamen değiştirdiler. Üstüne bir de rezil bir fps çıkardılar. Hala bekliyoruz Commandos 5 çıksın diye, hatta ben Commandos 2 HD edtion a bile razıyım 🙂
Bu oyun Commandos gibi , biraz olsun nefsini koreltebilir 🙂
http://store.steampowered.com/app/418240/Shadow_Tactics_Blades_of_the_Shogun/
@housedakitopal Çıktığı hafta alıp oynamıştım, teşekkürler 🙂 Kendini tekrar eden kısımları olsa da güzel oyun.
@housedakitopal @nomisma Gördüm içim gitti amma bu tip oyunları beceremiyorum...:=))) #Commandos 1 kere oynamaya çalıştım... Ramboya döndü ortam... Tabiki öldüm...