Türkcell özür mesajı 6 kere geldi ve halen geliyor. benim hattımda bir sorun yoktu sorun şu an bana spam yapmaları bu mağduriyetim için kaç gb vermeleri gerekiyor.


Türkcell özür mesajı 6 kere geldi ve halen geliyor. benim hattımda bir sorun yoktu sorun şu an bana spam yapmaları bu mağduriyetim için kaç gb vermeleri gerekiyor.


Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
belki sana 6gb vermişlerdir 😀
yok resim ekledim 1 gb gelmiş.
@atomfalse Şaka yaptım zaten ya 🙂 Türkcelin 6b internet vermesi kıyamet alameti olur 🙂