Türkcell özür mesajı 6 kere geldi ve halen geliyor. benim hattımda bir sorun yoktu sorun şu an bana spam yapmaları bu mağduriyetim için kaç gb vermeleri gerekiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap