Arkadaşlar KOTA geri gelsin ve AKK uygulansın kampanyası başlatsam destek verir misiniz?

Kota 100 Mb olsun. AKK olsun hız 56 Kbps'ye düşsün üstüne 56 Kbps'de kullanacağımız her kb için 10 Lira ödeyelim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap