#TozluRaflar #akış
Radeon 9250 ve Pentium 4 çok ta tozlu değil ama diğer ikisi bayağı tozluydu 😀
Sol üst: İnnovision 'The Mighty Banshee'
Sağ üst: Intel Celeron (modelini tam bulamadım daha)

#TozluRaflar #akış
Radeon 9250 ve Pentium 4 çok ta tozlu değil ama diğer ikisi bayağı tozluydu 😀
Sol üst: İnnovision 'The Mighty Banshee'
Sağ üst: Intel Celeron (modelini tam bulamadım daha)

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.