TeknoSeyir bardağıyla içilen kahveler daha lezzetli oluyor 🙂 Nice yıllara... #akış @gamsizm @leventp @hkellecioglu

TeknoSeyir bardağıyla içilen kahveler daha lezzetli oluyor 🙂 Nice yıllara... #akış @gamsizm @leventp @hkellecioglu

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#BenimTSBardağım
üzerine 5 koyup 5. yıla özel seri deseydiniz iş değişik bir yere gidebilirdi.
ahada bele
laptopun altındaki stantın markası yok el yapımı @koraytugay
kabaca böyle bir çizim
daha iyisi yapılabilir tabi (ayrıca baya sağlam)
makinede canon eos m f 2.0 lens @frknl
Anahtarlık olur gazoz açacak olur değişik bir sürü alet var.Yter ki üzerinde ts birşeyler olsun . Bardak aldım ne olacak yani çalışıyorum külfet değil levent beyi de PC toplamaya çağırmam :DGelsin bi hız aşırtma yapsın yeter 😀