#akış #TeknoYardım
merhaba notebook uma harici olarak yanına ekran almak istiyorum uzun zamandır.Hepsiburada'da indirim varmış
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-24-vs248h-genis-ekran-led-monitor.html
vatanda 721 tl
Sizce nasıldır vs248HR 24"? Kullanan birileri varsa yorum yazarsa memnun olurum
Teşekkürler.
oyun oynamak değil amacım ekranı genişletmek istiyorum tam olarak, yani 1-2 ms tepki süresi + hdmı çıkışı olan bir monitör arıyorum 2. el baktım hem pahalı üzerine 200 koyar sıfırını alırım mantığıyla haraket etmek istedim
Hepsiburada'da 640 TL monitör. Ben de monitör araştırıyorum. Çok beğenen de var eleştiren de. Kullanıcı yorumları olsa çok iyi olur.