Tim Cook(Apple'ın CEO'su) maçtan iPhone'yla fotoğraf çekip yayınlıyor Twitter hesabında ama fotoğrafa bakarsan net değil. Sen CEO olarak en pahalı telefonunu kullanacaksın ve bulanık fotoğraf çekeceksin VE bunu da yayınlayacaksın 🙂 Bu yüzden alay konusu oldu.
şöyle anlatayım 😀
Yüksel kalite demiş ama durum ortada
Tim Cook(Apple'ın CEO'su) maçtan iPhone'yla fotoğraf çekip yayınlıyor Twitter hesabında ama fotoğrafa bakarsan net değil. Sen CEO olarak en pahalı telefonunu kullanacaksın ve bulanık fotoğraf çekeceksin VE bunu da yayınlayacaksın 🙂 Bu yüzden alay konusu oldu.
pr'ın iyisi kötüsü olurmuş 😀
O telefonla çekilebilecek en kötü fotoğrafı çekip paylaşmak nasıl bir kafa acaba?