Peterbilt 579 Day Cab. American Truck Simulator. Çıkış: Şubat 3, 2016
#akış #Oyun #Simülasyon

Peterbilt 579 Day Cab. American Truck Simulator. Çıkış: Şubat 3, 2016
#akış #Oyun #Simülasyon

Son bir saat içinde 222 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyunun eski sistemlerde çalışmasıyla ilgili bilginiz ve tecrübeniz var mı? Pentium D, HD4350, 4 GB Ram ile 20-24 fps'de oynayabiliyordum 720p çözünürlük ve düşük ayarlarda ETS2'yi. Bu oyunda da benzer birşey beklemeli miyim yoksa hiç oynayamama ihtimalim var mı?
Merhaba Abdullah, American Truck Simulator ve Euro Truck Simulator 2 aynı teknoloji ve oyun motorlarını kullanıyor. Oldukça yakın bir performans alacaksınızdır. Ancak, American Truck Simulator sadece 64bit sistemlere yönelik tasarlandı. Buna ek olarak American Truck Simulator daha büyük şehirlere sahip ve harita daha detaylı. Birkaç "fps" düşüşü yaşanabilir.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.