Bu veya buna benzer ürün kullanan arkadaşların yorumlarını alabilirmiyiz acaba #akış #askıaparatı
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Aynı marka değil ama şirkette farklı markaların ürünlerini kullanıyoruz. Tam olarak öğrenmek istediğiniz nedir?
kullanımı falan nasıl, ergonomik mi acaba
Masaüstünde yer kazanmak amacıyla kullanıyoruz. Tek / Çift monitör takılabilen iki tipini tercih ettik. Yanlış hatırlamıyorsam tek olanı 300 çift monitor takılabileni 400 TL gibi bir rakama almışlardı. Kullanım açısıdan bizim isteklerimizi karşılıyor. İsterseniz sahaya çıktığım bir gün fotolarını çekip paylaşabilirim.
benim masada ufak hemde ayağı biraz büyük kullanışlı bir şey gibi aklıma yattı 😀 teşekkürler
aynen lazım oluyor ya bide düzenli olmuyor ayak alan kaplıyor 😀
güzele benziyor 😀