390GT mi ? GT500 değerli tamam da 390GT'yi nerden buldunuz anasını satayım.
Evi ve arabayı satıp alsammı acaba ?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 270 ziyaretçi, 66 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Aslında Ev + kredi olabilir 250 ev desek 130 da kredi. Ben almaya gidiyorum ^^
Okumadın ilanı galiba 0 dan restore edilmiş 🙂
GT500 olsa hakkaten borca harca girer alırım o arabayı 🙂
GT500 için verilir bence. SL300 neyse GT500 odur. Gone in Sixty Seconds diye bir film var biri eski diğeri 2000 de Nicolas Cage çekmişti. İ zlersen dediklerimi anlarsın o rölanti sesi insana huzur veriyor. 7 litre 360 beygir v8 motor. 🙂