Arkadaşlar aranızda #meizumx4 kullanan varmı? Yeni güncelleme ile Sony lerde olan stamina modu benzeri bir özellik geldi akşam %100 dolu batarya ile yattım (saat 01:00) sabah kalktığımda (saat 08:00) batarya %70 e düştü önceden general mobile discovery kullanıyordum onda en fazla %10 azalıyordu #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap