Arkadaşlar aranızda #meizumx4 kullanan varmı? Yeni güncelleme ile Sony lerde olan stamina modu benzeri bir özellik geldi akşam %100 dolu batarya ile yattım (saat 01:00) sabah kalktığımda (saat 08:00) batarya %70 e düştü önceden general mobile discovery kullanıyordum onda en fazla %10 azalıyordu #akış
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben 1231234124 senelik S2 ile 12 saat uyusam %10 gitmez şarjım.(Mobil veri ve senkronizasyonlar açık şekilde.)
Türkcell kullanıyorum sürekli 2G de ve wifi ye bağlı bırakıyorum.
%1 veya bazen % 3 gidiyor benim akşamdan sabaha kadar 🙂 Wifi Açık + Alarm
Yatış : 01:00 Kalkış 08:00 🙂 LG G2
Bende öyle olmasını bekliyorum ama %30