İyi akşamlar, yine teknik bir sorunla karşınızdayım.İnternette arattım fakat bir çok çeşit çözüm söylenmiş hepsi de farklı farklı programlar ile yapılmış.Buradaki kullanıcıların fikrini almak istedim.
Sorunum şu, bilgisayarda hangi klasöre girsem genelde o girdiğim klasörün kısayolu o klasörün içine konulmuş oluyor.Buna ek olarak flash diske yine kısayollardan oluşan klasörler atıyor 4-5 adet, Movies, Download vs gibi.Bu gibi durumlarla karşılaşanlar varsa ne gibi çözümleri tavsiye ederler acaba?
Şimdiden herkese teşekkürler...

http://www.snapfiles.com/get/eek.html
Şunu bir deneyin bakalım.