ETS 2 veya GTA V hakkında yeni videolar çekilmemesi konusunda Teknoseyir'in yönetimini anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum. Her iki oyunun yeni videoları gelse çok izlenecekleri ve keyifli olacakları kesin. LP ETS ile alakalı yeni bir şeyler çekmek istediğini birkaç ay önce gündem değerlendirmesinde söylemişti ama hiç böyle bir video gelmedi. Böyle bir planınız hala var mı? @gamsizm @leventp @hkellecioglu #akış
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ETS'nin bir güncellemesi çıktı galiba. Onunla ilgili bir şey yapacaklar.