#asuseeepc #asusnetbook #asus1000h
Asus 1000h eeepc netbook için ram arttırmak istiyorum.
667mhz takılı , 800 mhz ram taksam bile anakart muhtemelen 667 mhz'de (hatta belki 500mhz'de) çalıştıracak.
200 pinli sodimm ram almam gerekiyor sanırım.
Win xp kurulu bu netbook için 4 gb ram takabilir miyim-bulabilir miyim?
Biliyorum 3 gb civarı görecek ama 1 gb fazladan ram fark yaratabilir mi?
Tabi ram hızlarının düşük olması bir dezavantaj.
Ram uzmanlarından , netbook ram arttıranlardan yardım bekliyorum...
Netbook a takman gereken sey ram degil ssd bence
Bu yorumun geleceğini biliyordum . Değmez mi diyorsun.
Windows kurmakla uğraşmak zor geliyor açıkçası.
150 liraya kadar düşmüşken ssd fiyatları 100 lira verip ram almak ... doğru aslında...
2gb üzerini kabul etmiyor onlar. Bende de var aynı alet. 🙂
Peki ssd ve rami halletsem win7'yi zorlasam mı?
Sitesinde win7 desteği var hiç olmazsa güncellemesi-stabilitesi var.
Yoksa kozmetiğinde değilim görsel efektleri her zaman kapatarak kullanıyorum win98 gibi.
Bence Windows 8.1 xp'den hala hafif SSD ile Win 8.1 çok seri çalışacaktır. Eski care duo t2450 2gb ralli notebook'a kurmuşluğum var bence SSD ile üşenmeden dene
Son bios güncellemesi win7 support diyor şimdi win8.1 soru çıkarmasın ya da sürücüler falan?
Win8.1 de lisanslı yok? Ona da çok bulaşmak istemiyorum.
Hocam SSD takma ona, yazık. Atom N270 her türlü yavaş. Android veya Linux denenebilir. Ben zamanında Android kurmuştum.
O zaman verdiğimin karşılığını alamayacaksam hiç dokunmayayım.
Sabah sabah ramden ssd'ye winxpden 8.1'e oradan eski haline:)
@lawnmover 'a katılıyorum. Bu aletin işlemcisi de yavaş, yapacağınız yatırım havaya gidecek.