#asuseeepc #asusnetbook #asus1000h

Asus 1000h eeepc netbook için ram arttırmak istiyorum.

667mhz takılı , 800 mhz ram taksam bile anakart muhtemelen 667 mhz'de (hatta belki 500mhz'de) çalıştıracak.
200 pinli sodimm ram almam gerekiyor sanırım.

Win xp kurulu bu netbook için 4 gb ram takabilir miyim-bulabilir miyim?
Biliyorum 3 gb civarı görecek ama 1 gb fazladan ram fark yaratabilir mi?
Tabi ram hızlarının düşük olması bir dezavantaj.

Ram uzmanlarından , netbook ram arttıranlardan yardım bekliyorum...

BeğenFavori PaylaşYorum yap