Beyler H1Z1 oynayan var mı aranızda tek takılmaktan sıkıldım da.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olsa oynardik da. Almaktan vazgectim pay to win mantigindan dolayi.
kardeş bende tek takılmaktan sıkıldım bana tekrar dön beraber oynuyalım
steam ıd: turkesbaris ekle konusalım akarız 2 kişi 😀
kanki sen ekle onurhan333 😀
oyunda harita yok nasıl buluyorsunuz birbirinizi?
Oyun içinde enter a basıp /loc yazın. Çıkan bilgiyi kopyalamak için m'ye basın ve çıkan koordinatların hepsini seçin ctrl+c ile kopyalayın. http://www.h1z1db.co.uk/map/ sitesindeki yere yapıştırın harita üzerinde görebilirsiniz yerinizi.
Şunu da belirteyim bir hafta böyle oynadım oyunu ve şuan çoğu yeri ezberledim diyebilirim , haritası o kadarda büyük değil.
Kardeşim Benle oynarmısın