Lenovo vibe x2 bu ay içinde Türkiye de satışa çıkacak. Meizu MX4 ha geldi ha gelecek. Asus Zenfone2 mart da satışa çıkacak. Bunun yanında Huawei Honor 6 bir kaç aya gelecek. Mevcutta elde tutulur bu fiyat segmentinde Huawei G7 mevcut. Sizce hangi telefon tercih edilmeli hangisi için beklenmeli ?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zenfone 2 için bekle derim. Ben Windows Phone kullanıyorum bir seneden beri. Zenfone kararını çoktan verdim falan fiyat/performans için Mart ayında çıkacak olan bu telefonu bekliyorum. Bir değerlendirmeni isterim.