Antalyada bugün bir video çektim yalnız Kuşlar resmen görsel şölen yarattı diyebilirim. Yalnız telefonu yan çevirmemişim bu şeikilde çıktı birde oynak olmuş. 😀 Kusura bakmayın.
Bu arada Video Huawei Ascend G7 ile çekilmiştir.
Antalyada bugün bir video çektim yalnız Kuşlar resmen görsel şölen yarattı diyebilirim. Yalnız telefonu yan çevirmemişim bu şeikilde çıktı birde oynak olmuş. 😀 Kusura bakmayın.
Bu arada Video Huawei Ascend G7 ile çekilmiştir.
Son bir saat içinde 217 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok güzel olmuş. Kuşlar adeta bizi çekin demişler 🙂 Bu arada kameranın çekimini ben gayet iyi buldum. Bir de G7 kullanıcısı olarak hiç araştırdın mı emotion ui kullanıyor ya g7 başka rom var mı bu telefon için ? Merak ediyorum bende almak istediğim için soruyorum.
Yakında bir inceleme yapıcamda biraz daha bilgi topluyom. Evet Emotion 3.0 ile geliyor. Şu anlık yok başka Rom.
Lolipop güncellemesi bir an önce gelirse tadından yenmez şu telefon. Acaba bataryası da övüldüğü kadar iyi gidiyor mu @cromwelle ?
http://teknoseyir.com/u/cromwelle Sayfada biraz aşağıda var ilk şarj deneyimi ile. Buda daha sonrasında olan çok iyi bataryası şahsen memnunum Aslında anneme alındı telefon bende arada kullanıyorum.
Buda grafiği.
8 saat gayet iyi ama telefon yeni olduğu için belki şarj oldukça daha da artabilir o süre. Bence değerler çok güzel. Hayırlı olsun, bu bilgiler için de teşekkür ederim 😉
manyak sureler almısınız tebrık ederım bu telefon bıraz ucuzlasın alacagım