#ASUS #ROG G751'in amazon'daki(GTX 970M) 1500$ fiyatı çok iyi.TS kullanıcılarına soruyorum:Sizce yurtdışından alsam sıkıntı olur mu? 1 yıl uluslararası garanti var. Bir de bu modelde SSD yok ve olanı 400$ daha fazla şu an bütçemi aşıyor. Acaba sonradan taktırabilir miyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ömer @aboutblank

    300 dolar vergi + kargo odeyerek alabilirsin, neden sikinti olsun.

  • mea @mea

    Bir forumda birisi slim kasada değiştirmek çok zor olur, bazen 20 vida sökmek gerekir falan demiş ama siz nasıl yorumlarsınız?

    @ofrkbt Yorum için teşekkürler. Zaten kargoyla değil, dayım gidince getirecek. Yolcu yanı bavulda olduğu için sıkıntı olmuyor vergi vs.

    @cromagnon Kargo ile almayacağım. Yolcu yanında gelecek. SSD konusunda içimi rahatlattığınız için teşekkürler.

    @thekaracaerc Yolcuyla geleceğinden vergi olmayacak. SSD yorumu için de teşekkürler.

  • Ömer @aboutblank

    @mea O halde sorun olmaz. Gitmisken yaninda telefon, tablet doldurup getirsin bari. 🙂