Canon 600d den Olympus Omd e-m10 aynasız fotoğraf makinesine geçiş yaptım . Yakın zamanda farklarını ve e-m10 nun incelemesini buraya atarım . Belki ilgisini çeken olur .
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
lens ne kullaniyorsunuz?
hbbdmr @hbbdmr
@hbbdmr ilk görüşünüz nedir ?
@teknociger olympus 14-42mm f3.5-5.6 ed . Henüz pek kullandığım söylenemez dün aldığım için .
@hakanayhan İlk görüşüm çok ayrı dünyalar olmaları . Bambaşka bir deneyim olacağa benziyor . Sadece olympus hakkındaki görüşümü sordu isen netleme hızı özelleştirilebilir tuşlar büyük zevk . Makinenin çalışma sesi çok az olsada sessiz bir mekanda bunu duymak sinir bozucu .