Bügün teknoloji markette 60 d bakma fırsatım oldu elime alıyım bi dedim 🙂 netlerken ekran siyah oluyor netliyor geri geliyor neden böyle oluyor merak ettim acaba teşhir ürününde ayarlar mı bozuktu yoksa netlerken böylemi oluyor lensi sanırım 18-135 stm takılıydı
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 237 ziyaretçi, 48 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ekrandan bakarken netleme yapmak ıcın ekranı kapatıp daha hızlı bir şekilde netleme yapabilmesi için bi ayar vardı yanlış hatırlamıyorsam
Ayarlardandır. Hızlı odak yapması için bir seçenek var. O açıktır.