#Windows10 kullanmaya devam 🙂 Geçmek isteyip de stabilliğinden şüphe eden arkadaşlar geçebilir. Gayet sorunsuz çalışıyor. (Visual Studio, Blend, Adobe CS5 ile test edilmiştir.)



#Windows10 kullanmaya devam 🙂 Geçmek isteyip de stabilliğinden şüphe eden arkadaşlar geçebilir. Gayet sorunsuz çalışıyor. (Visual Studio, Blend, Adobe CS5 ile test edilmiştir.)



Son bir saat içinde 183 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Daha çok erken diyordum, stabilse geçilebilir.
Bilgisayardan para kazanıyorsanız bence geçmeyin ne olur ne olmaz. Ama öyle bir durum yoksa gündelik kullanıma bile uygun diyebilirim. @tifosi
Bu sürümde yaptığınız bütün işlemler, yazdığınız bütün yazılar microsoft'a gönderiliyor diye biliyorum. Deniyeceksenizde kişisel verileriniz olmasın
ilk defa sizden duydum @anka ama hataları bildirmemiz için bir yazılımla beraber geliyor.
Okumadığımız sözleşmede yazıyor. Bütün herşeyi gönderiyor. Yani kişisel bilgisayara kurulması önerilmiyor. Zaten deneme sürümü. Google de araştır bana hak vereceksin @samikilic1
Ben yüklesem direk beni kovarlar. Icloud gibi düşün beni. 😀
Bnim gizliyecek bir şeyim yok. aile fotoğraflarına isteyen bakabilir
vmware ile sanal makinede kurdum benim çok hoşuma gitti.
Bir de 2 çekirdek verdiğim gerçek kurulum yapsam daha da iyi bir deneyim olacaktır kullanıcı önizleme çıksın geçerim direk.
Özellikle başlat menüsünü seçilebilir bir özellik olarak sunmaları çok iyi.
Başka bir yerden indirip flashla filan kurabilirmiyiz ki?
iso to usb programını deneyin @androyigit
Yaş 18'in altında olduğu için deneme sürümüne erişemiyorum o yüzden abim indirse ondan flashlasam kursam olurmu acaba 🙂