#NAS almayı düşünen varsa #Asustor dan uzak dursun. #Synology NAS'ımı satıp, intel atomlu, güçlü cpu lu diye Asustor aldım 2 diskli AS-202TE modelini. Stabiliteden eser yok. Fanı çok sesli çalışıyor, işlemci cayır cayır yanıyor. Download uygulaması bildiğin NAS ı çökertiyor arkadaş! Download uygulaması kapalıykende çöktü bir kere. Evde değilseniz ve dosyalarınıza erişmek isterseniz birinin cihazı kapatıp açması lazım!
Synology de bir kere olsun çökme yaşamadım. Şimdi bu asustoru kime itelesem de gidip Synology alsam diye düşünüyorum. Gelirken Türkiyeye mi getirsem napsam? Alıcı çıkar herhalde? 🙂
Alalı 7 günü geçti öyle keyfe keder iade olmuyor. Amerikada olsak sorgusuz sualsiz iade hakkı var.
Asustordan memnunmusunuz? Daha öncesinde çok hızlı demişsiniz sonrasında pişman oldum demişsiniz. Nas almayı düşünüyorum ama yorumunuzu görünce tereddüte düştüm asustordan yana