Lehimli At @at 18 Haziran 2026 - 19:33 Bu vantilatörle zwift dünya şampiyonu bile olsan bu kadar değerlenemez ikinci elde. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 ad33p @ad33p Trendyol'dan aldığın belki bozuk ya da 2 gün sonra bozulacak ama diğeri öyle mi, çalışmış ki iade olmamış. 18 Haziran 2026 - 19:45 Yanıtla Beğen 2 dd6 @denemecik 😬😬😬 18 Haziran 2026 - 20:59 Yanıtla Beğen 1 boakoms @boakoms ayrıca biri 50W diğeri 258W 😀 18 Haziran 2026 - 20:07 Yanıtla Beğen 1 Lehimli At @at Model adı öyle ya 20 Haziran 2026 - 08:13 Yanıtla Beğen İptal
Trendyol'dan aldığın belki bozuk ya da 2 gün sonra bozulacak ama diğeri öyle mi, çalışmış ki iade olmamış.
😬😬😬
ayrıca biri 50W diğeri 258W 😀
Model adı öyle ya