#HumbleBundle Mayıs ayı abonelerine bir tık ucuza #DiabloIV veriyor. Yanında da ufak tefek şeyler var. Battlenet'te 780TL olan ana oyun burada paketle birlikte 690TL civarına geliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • 486 DX2 66 @486

    Diabloyu çözemedim. DLC'ler ne kadar gerekli acaba. Birde puanla bir şeyler mi satıyor? Standart paketi alsam hikaye yarım mı kalacak?

    • boakoms @boakoms

      dlc ler ile hikaye ilerliyor. pass modeli var, puanla kozmetik satılıyor. blizzard oyunlarındaki satın alım stratejim, oyun ucuzladıktan sonra satın almak dlc için ise, 3.dlc çıktığında 2.dlc yi satın alma şeklinde. öteki türlü kazık yemiş hissediyorum çünkü karşılığnı vermiyor.