Teknoist @teknoist 19 Aralık 2025 - 16:08 PC'de x yok, x'e de girmem, hatta edge bile kullanmam. Buna nasıl karar verdi acaba BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 OrcunFix @orcunfix Edge tarayıcı sisteme entegre. Silme yada silinmiş işler var da işte silmek silmemekten daha kötüydü en son. 🙁 19 Aralık 2025 - 16:09 Yanıtla Beğen Alptekin @alptekinck tarayıcı olarak silmekte sorun yok ama webview2 kurulu olmak zorunda gibi bir şey. düzgün çalışan bir alternatifi de yok 19 Aralık 2025 - 16:12 Yanıtla Beğen Alptekin @alptekinck ms xten reklam almıştır. 19 Aralık 2025 - 16:11 Yanıtla Beğen 1 trbasoglu @trbasoglu Bu miktar para nedeniyle vermiş olabilir. 19 Aralık 2025 - 18:35 Yanıtla Beğen İptal
Edge tarayıcı sisteme entegre. Silme yada silinmiş işler var da işte silmek silmemekten daha kötüydü en son. 🙁
tarayıcı olarak silmekte sorun yok ama webview2 kurulu olmak zorunda gibi bir şey. düzgün çalışan bir alternatifi de yok
ms xten reklam almıştır.
Bu miktar para nedeniyle vermiş olabilir.