ssm @ssm 01 Eylül 2014 - 23:43 TeknoSeyire girmeye çalışırkene 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 Gürkan @krky26 Banada oldu yanlış yazdım sandıydım 🙂 01 Eylül 2014 - 23:54 Yanıtla Beğen Müdavim @monk Bana da oldu. 01 Eylül 2014 - 23:58 Yanıtla Beğen Mehmet Kalender @kalender "Zorundamıyım" diyor insan 😀 02 Eylül 2014 - 00:29 Yanıtla Beğen İptal
Banada oldu yanlış yazdım sandıydım 🙂
Bana da oldu.
"Zorundamıyım" diyor insan 😀