Sırf "web geliştiriciyiz, günceli kullanalım" diye macOS Sequoia'da kalıp birkaç gün evvel Safari'yi 26'ya yükselttim, sekme geçişleri baya bi beklemeli oldu. Eskisi gibi şak şak sekme değiştiremiyorum. Time Machine yedeğinden geri mi yüklesem acep, sürümün eskiliği teknoloji açısından şimdilerde çok fark etmez...
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Başkası demeden kendime "Ne o, odaya biri girdiğinde hemen sekmeyi değiştirmek mi istiyorsun?" cevabını yapıştırayım. Konusu açılmışken de ilgilisine Not a Simulator For Work oyununu tavsiye edeyim.
My tab my rules