Sırf "web geliştiriciyiz, günceli kullanalım" diye macOS Sequoia'da kalıp birkaç gün evvel Safari'yi 26'ya yükselttim, sekme geçişleri baya bi beklemeli oldu. Eskisi gibi şak şak sekme değiştiremiyorum. Time Machine yedeğinden geri mi yüklesem acep, sürümün eskiliği teknoloji açısından şimdilerde çok fark etmez...

BeğenFavori PaylaşYorum yap