#spotify
Geçtiğimiz günlerde WP için de spotify ın bedava sürümü çıkmıştı bugün ise login olmayı denediğimde uygulamayı kullanabilmek için premium hesaba sahip olmalısınız diyor. Umarım bende ters giden bir şeyler vardır yoksa diğer işletim sistemlerinde bedava kullanılabilirken WP için premium istemesi tam bir rezillik. Özellikle de şaka yapar gibi bir iki günlüğüne bedava yaptıktan sonra.

BeğenFavori PaylaşYorum yap