Selam arkadaşlar bilgi birikiminize ihtiyacım var
gigabyte g5 me model 12500h 3050ti(4gb) laptobumda ddr4 8+8 ramler var.
3d uygulamaları öğrenmeye çalışıyorum harici monitöre bağlayarak.
Ramleri değiştirmek istiyorum. Bütçem kısıtlı olduğu için
16+16 mı yapmalıyım, yeterli olur mu?
8+32 ile bir süre devam edip ekonomim müsait olunca 64e mi tamamlamalıyım.
Bu şekilde bilgisayar beni idare eder mi yoksa boşuna para harcamasam mı. Bunların hepsi maddi durumum şu an zayıf ve öğrenme sürecinde olduğumdan dolayı. Yardımınız için teşekkürler
teşekkür ederim
64 ram alsam değer mi sizce uzun yıllar işimi görür mü?
3d öğrenmek için niye ram lazım anlamadım devasa projeler üzerinden örnek mi bakıyorsunuz?
evet, basit seviye öğrenmek değil de geliştirmek diyelim