Bilgisayar açılırken "windows servisine bağlanamadı" gibi bir uyarı verdi, yav he he deyip okumayıp ileri dedim. Başlat menüsü, görev çubuğu falan değişti. Olay nedir?


Bilgisayar açılırken "windows servisine bağlanamadı" gibi bir uyarı verdi, yav he he deyip okumayıp ileri dedim. Başlat menüsü, görev çubuğu falan değişti. Olay nedir?


Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
gördüğüm kadarıyla tarayıcdaki kapat bölümüde değişmiş eski versiyon bu tema ayarlarında vardı sanırım kişileştirme pencereler felan
ayarlarda buna benzer biryer bulup pencere stillerini test edip denerseniz sorun geçecektir diye düşünüyorum http://img367.imageshack.us/img367/2202/0701aerovistabasic2uq1.png
Sisteminiz, "Windows Theme" servisini başlatamamış. Çalıştır üzerinden services.msc uygulamasını açın, Bahsettiğim servisi sağ tıklayarak başlatırsan sorun düzelecektir
Cevabını görmemişim, sağol.