Bana uyumak haram arkadaş yav. Üst kattaki daireye hırsız girmiş balkondan. Ben yine kız arkadaşımda kalıyorum. Kadın bir bağırdı hırsız diyen ula evde bebek var onu bile bağırmiyor bu kadar. Birinci katta olmak da kötü tabii. Illa koşturcan adamı. Kaptım bıçağı yoloo. Bulamadım tabi ama olsun. Amaaan yine uğraş polis falan. Kamera ve telefon çalmış. 2. Kata tirnanmis. Ben de ayaktaydim Bebe bakıyordum hangi ara sessizce çıktın yav. #olaylarolaylar
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bebek kimin bebeği onu hiç anlayamadım.
Kızın annesi babasi doktora gece mesaisine kaldılar. Ben de kıza yardıma geliyorum böyle durumlarda. Yani kızın kardeşi işte ne uzatıyorsam 😀
Acimam sallarim bıçağı 😀
Benim iyice bi her tür abdesti almam lazım galiba 😀
Uyancam bi gün hiç kalkmicam he 😀
@agab http://www.youtube.com/watch?v=6-RA0W7iaMw 😀
Aman Allah korusun. Nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın, size dert oluyor böyle olaylar. Allah düşmanımın başına bile vermesin, hele ki Türk Adaletiyle...