Bana uyumak haram arkadaş yav. Üst kattaki daireye hırsız girmiş balkondan. Ben yine kız arkadaşımda kalıyorum. Kadın bir bağırdı hırsız diyen ula evde bebek var onu bile bağırmiyor bu kadar. Birinci katta olmak da kötü tabii. Illa koşturcan adamı. Kaptım bıçağı yoloo. Bulamadım tabi ama olsun. Amaaan yine uğraş polis falan. Kamera ve telefon çalmış. 2. Kata tirnanmis. Ben de ayaktaydim Bebe bakıyordum hangi ara sessizce çıktın yav. #olaylarolaylar

BeğenFavori PaylaşYorum yap