MacOS monterey de ilk force quit attığım app in apple music olması da komik oldu. Sistemin gücü mü yetmiyor acaba apple musicle baş etmeye. Tepki vermez bir hale geldi ayar yaparken
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
M1 işlemci mi kullanıyorsunuz?https://www.reddit.com/r/MacOS/comments/q5dc4k/apple_music_taking_up_100_gb_of_ram_why_is_this/ buradaki hata oluyor bende de sürekli. Senkronize şarkı sözü ve kayıpsız müzik özelliklerini çok sevsem de apple ın müzik uygulaması yüzünden bir türlü düzgün kullanamadım Apple Music i.
ben de kapatacağım az kaldı. Yani işlemci m1 pro ancak programda hata var belli ki
Apple Music net Apple’ın en dandik macOS uygulaması. Utanç verici derecede berbat.
apple music macosta berbat çalışıyor.