SORU:
Şam kurnazıyız ya,
2 tane http://www.vatanbilgisayar.com/r7-240-gddr3-2gb-128bit-amd-radeon-dx112-ekran-karti.html?srt=RA
alsan crossfire yapsan,
performansı karşılar mı?
Dikkat
ilk kart 128bit, diğeri 256 bit
ilk kartla 4GB, diğeriyle 2GB ramin olacak(2GBDDR3 x 2 | 2GBDDR5)

bir çok oyunu oynarken performans yükselir 2 tane 240 la tabiki ama bi 270 olurmu bence olmaz
Olmaz. Şunu unutmayın hocam. CF veya SLI yaparsan, 2. karttan tam performans alamazsın. En fazla %70 falan. Ama ikisinden de %100 alsan, yine bir R9 270 imkansız.
Edit: Ram toplamı istersn 1gb olsun sorun değil. Oyunlar rama bakmıyor.
Bi hata alırsan da direk crossfire mı acaba diye düşünmen gerekir, yani nvidiada öyle diye biliyorum. Profil bekleme olayı falan oluyomuş SLI sistemlerde
O fiyata R7 260X daha mantıklı olur.
İşin soğutma/ses olayı da var hocam unutmadan
eyvallar hacılar .) kurnazlık yalan oldu. İşlemcide intel, ekran kartında AMD ye vericez paracıkları..
geç ve net oldu @ardazeytin
vatana güvendim oluyordur diye ama .) @angelfrantix övünme kısımlarında crossfire geçiyor..
@angelfrantix kardaşım vazgeçtim zaten, yazıyor bak yukarda .)