#FordFocus2013; Yakıt göstersi ile yakıt ışığı sürekli yanmaya başladı. Gösterge 1/4'te bu arada ve bilgisayar 140 km gidebilirsin diyor. Fikri ve/veya tecrübesi olan var mı?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ortalama yakıt tüketimine göre yanıyor diye biliyorum. En azından bizim arabamızda o şekilde. Son dönemde yakıt tüketimi arttıysa o yüzden erken yanıyor olabilir.
Menzil 140 görünüyorsa yine yanması garip genelde 100 km kalınca yanar benim tecrübelerime göre.
@abdhbal; Benim Ford genelde 80-90 civarında yakıyor.
Depo şamandarisi arızası muhtelemen
Aracın deposuna yakıt doldururken kontağı sökün. Bazıları çalışırken dolduruyor ve bilgisayar onu algılayamıyor.
Hiçbir zaman motor açıkken benzin doldurmadım, sürücülük hayatımda. O kadar zengin değilim. 🙂