Bir oto galeri uygulaması yapıyorum. Ama eksik bir şeyler var gibi, sizce ne olabilir?

Galeriye araç ekleme var, müşteri ekleme var, eklenen araç ve müşterileri listeleme var, son olarak da satış yapma var. Yapılan satış müşterinin tc ile satılacak aracın plakasını alıyor ve şu müşteriye şu plakalı aracı sattın diyor. Yeni bir satış tablosuna da bu bilgileri giriyor. Sonra bu müşteri ve aracı da başta eklediğimiz listeden de siliyor. Hafızada kalmıyor yani.
Başka ne özellikler olması lazım bir galeri otomasyonunda?

not: kiralama işi olmayacak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap