0 km Skoda superb elegance almak mı ? mantıklı yoksa nissan yeni qashqai platinum almak mı ? ikisinin segmentleri farklı ama ben ikisi arasında kaldım. @lawnmower
Teknoseyir gündemi
#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 246 ziyaretçi, 125 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Daha önce hiç skoda kullanmadım ama yeni qashqai'in selefini kullanıyorum (1.5 dizel) 1.6 dizeli motoru çok övüyorlar ama skoda da bambaşka birşey olmuş arkadaş ne ararsan var 🙂
İkisi de güzel ama Nissan şu anda yeni olduğu için yüksek fiyattan satılıyor. Skoda'nın fiyatı oturmuş, herhangi bir kazık durumu yok. İkisinden de memnun kalırsınız ama şu an alacak olsam ben Skoda alırdım.