Linux mintteyim. GÖrev yöneticisinde tesbit ettiğim adı "pavucontrol" olan bir servisi başlangıçta nasıl çalıştırabilirim sistem açılırken bu da otomatik açılsın istioyurm her seferinde elimle açmak yerine.
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
linux genelinde konusuyorum, crontab i arastirdiniz mi?
Mint'te Startup Applications diye bir ayar olması lazım. Oradan yapabilirsiniz.
Kullandığınız masaüstü ortamına göre buradan bakabilirsiniz. https://winaero.com/blog/manage-startup-apps-linux-mint/
Çözdüm.