Linux mintteyim. GÖrev yöneticisinde tesbit ettiğim adı "pavucontrol" olan bir servisi başlangıçta nasıl çalıştırabilirim sistem açılırken bu da otomatik açılsın istioyurm her seferinde elimle açmak yerine.

BeğenFavori PaylaşYorum yap