Adamlar RX-5700 ekran kartı GPU'sunu alıp, bellek veriyolunu 192 bite düşürüp farklı bir kart gibi piyasaya salıyorsun. Üstelik tükürdüğünü yalayıp BIOS versiyonu değişikliği ile performansı canavarlaştırıyorsun...:=))) RX-5700 XT fiyata bakaraktan anlamsızlaşmadı mı?
https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-5600-xt.c3474

AMD bu kartın çıkışını eline yüzüne bulaştırdı. Piyasada vbios güncellemesi yapılamayacak kartlar da bulunuyor. Nitekim bu kartlar AMD'nin daha sonradan istediği 14 GBit hızı desteklemeyen belleklere sahipler.
Sürücü sebebiyle Nvidia ekran kartı düşünmüyorum.
@kadirg1976 Ne var sürücülerde hiç sıkıntı çekmedim.