Motorola Moto G
Günün İncelemesi !
Moto G, Google’ın en son yazılımı Android 4.4.2 KitKat ile güncellenen ilk telefonlardan biri. Telefonun merkezinde işleyen 1.2GHz dört çekirdekli işlemci ve 1GB RAM Var. Gayet iyi bir performans ile karşılaştım.
Web Performansı => Güçlü bir internet bağlantısında insanı mutlu eden bir performans gösteriyor.
Kamera => Arka Kameranın En Azından 8 MP Olmasını Beklerdim daha kötüsü 5 MP olmasına rağmen çözünürlüğü idare edecek gibi gözükmüyor çünkü bu ilerleyen teknoloji içerisinde 6-8 Ay İçerisinde Sosyal Medyada Paylaşım İçin Vasat Telefon Olabilir.
Depolama => Cihazın 2 Çeşidi Var Biri 8GB Diğeri 16 GB Telefonun Kamera ile En Büyük Eksilerini Burada Görüyoruz Çünkü Telefon Arttırılabilir Hafızaya sahip değil ne aldıysanız onu kullanıcaksınız bu yüzden 16 GB’lık modeli almanızı tavsiye ederim Ayrıca Size Bir Hediye Geliyor. Google Drive’da 50GB depolama alanı hakkınızın var. Ancak bu ek alanı sadece 2 yıl boyunca ücretsiz olarak kullanabiliyorsunuz. Ayrıca Telefon Otg ile Harici Belleklerinizi Kullanmaya Müsait.
Pil Ömrü => 2070 mAH kapasiteli bir pile sahip . Cihazın arka kapağı açılıyor ancak pili değiştirilemiyor. Ancak Diğer Telefonlarda 3 – 3.5 Saat Oynanan Oyunlar Bu Telefonda 4.5 Saati Bulabiliyor ( Tam Parlaklık ) . Ayrıca Ekranın 4.5” Olması Telefonu İdareli Kullanarak 1 Günü Tamamlatabilir ama ben hardcore kullanıcı olduğum için bana yetmedi.
Bağlantı => Wi-Fi, Bluetooth, GPS, 3G Özellikleri Var Ancak NFC ve 4G Bu Telefonda Yok
==> Son Olarak Telefon Fiyat – Performans bakımından yeterince iyi ayrıca Telefonun Oyun Performansını General Mobile Discovery ve LG G Pro Lite’dan daha iyibuldum. Fiyatını hakeden bir telefon sonuç olarak bu telefon kendi firması tarafından tasarlanmış etiket firmaları gibi değil . 1000 Lira’nın altında telefon arıyorsanız Gönül Rahatlığı ile Önerebilirim …
-Bir Sonraki İncelemede Görüşmek Üzere

Bence telefonun fiyatına göre en büyük eksiği alt tarafının gereksiz fazla olması ve bir tık kalın olması
Evet değinmeyi unutmuş olabilirim. Alt tarafta gereksiz bir alan var orayı işlevli bir hale getirebilirlerdi.
Eksik değil fazlalık o zaman 🙂
gm discovery yerine bunu kovalayin derim.
Katılıyorum
Eski bir Motorola atrix kullanıcısı olmasam kesinlikle alırdım ama motorolayı ikinci kez kaldıramam diye düşündüm
evet atrix ilk aşkımdı ama pişman değilim :p
Rakibi general mobile den iyi bi telefon ancak cok kalın
Performans ve Malzeme Kalitesi Bakımından Discovery'den daha iyi olduğunu da söylemek lazım .
Moto G ve Discovery Elite almam diyorsanız geriye Dark Evo kalıyor.Sitede incelemesi vardı isterseniz bakabilirsiniz
incelemeiçinteşekkürler !!!!
saol güzel inceleme