Bugün Ankara'da #AndroidDeveloperDays 2014'de Sponsorlarından Sony'nin standını gezdik ve Z2'nin Türkiye'ye gelişi ile ilgili stant yetkililerinden bilgi aldık. Söylediklerince: Haziran başında tanıtım ve reklamları beklenen Z2'nin Haziran ortası ile Temmuz ayının başında satışa çıkması ön görülmüş. 2100 ila 2400 arası bir rakam ile satışa sunulması beklenen Z2'yi Netcell'in yetkili ithalatçı olması ve operatör firmalarının Z2 ile birlikte Smartband ya da Kablosuz hoparlör hediyesi olabileceğini söylediler.

Not: Bu görüşme Android Geliştirici Günleri 2014'de Sony standında bulunan yetkililere Z2 ile ilgili sorulmuş sorular çerçevesinde alınan cevaplardır. Aksi durumda TS ya da üyeleri sorumlu tutulamaz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Cenk Ekinci @alfaekinci

    Eğer Ankara'da yaşayan arkadaşlar varsa C.tesi akşamına kadar Orta Doğu Teknik Üniversitesi - Kültür ve Kongre Merkezi'nde ki Android Geliştirici Günleri'ne katılıp Sony standını gezebilirler. Z1 Compact, Smartwatch gibi güncel Sony ürünleri orada yer alıyor.

    Ben Sony kullanıcısı olduğum için öncelikle oraya yöneldim. HTC, Alcatel gibi firmalarında standı olduğunu hatırlatayım.

    @zarif Yorumunuz için teşekkür ederim. AGG 2013 ve 2014 olmak üzere severek katıldığım etkinliklerden biri. Elimizden geldiğince doğru olanı paylaşmaya çalışmak gerek. Umarız herkese faydası dokunur.

  • Cenk Ekinci @alfaekinci

    Aslında tavsiyem bu tür etkinlikleri IEEE öğrenci kollarından takip etmeniz. Istanbul'da DevFest olmuştu mesela Google'nin 🙂

  • Müdavim @monk

    Ben de Ankara'da yaşıyorum ve bir çok etkinliğin İstanbul'da olması canımı sıkıyor 🙂 Ankara'da yaşayan takipçiler bu gibi etkinliklerden haberdar ederse bizleri de mutlu eder bence 🙂 belki bir Ankara Grubu da oluşturabiliriz #TSAnkara #TeknoSeyir @hkellecioglu

  • Cenk Ekinci @alfaekinci

    GDG Ankara'nın etkinlikleri ile ilgili bilgilendirmeleri bir derleme halinde sunarız sizlere 🙂 Tabii önce Tekno Seyir'in oturmasını beklemek gerekecek.

  • Emre Mert KARACA @mert41994

    Bende etkinlikteydim, ve organizasyon cidden harika idi. Gayet profesyonelce hazırlanmıştı. Bilgisayar Mühendisiyim daha yeni yetmelerinden 🙂 Android programlamaya gireceğim kısa zaman içinde. Gerçekten çok faydalı bilgiler edindim bu yönde. Seviyeniz ne olursa olsun tavsiye ederim 2015'de olan etkinliği de. Hem programlamada hemde ürünlerle kısa deneyim ve ufak incelemeler yapmam gayet memnun etti beni. Merak edenler oradan yaptığım bir kaç incelemeyi profilimde bulabilir.

    Ayrıca bir fikir sunmak istiyorum. Böyle bu tarz yapılan organizasyonlar için bir etkinlik grubu oluşturulabilir. 🙂 Etkinlik takipleri, Teknoseyir ortamının oralara taşınması bence gayet hoş olabilir.

  • Cenk Ekinci @alfaekinci

    Eğer sabah saatlerinde Google Glass'ı Chris Tuttle'dan denediyseniz karşılaşma oranımız yüksek olmuş olabilir 😀